مرا دوست میداری؟(فریدون مشیری)


LOVE

 

 
هر روز می پرسی که : آیا دوستم داری ؟
 
من جای پاسخ بر نگاهت خیره می مانم
 
تو در نگاه من چه می خوانی نمی دانم
 
اما به جای من تو پاسخ می دهی : آری
 
ما هر دو می دانیم
 
چشم زبان پنهان و پیدا راز گویانند
 
و آنها که دل با یکدگر دارند
 
حرف ضمیر دوست را ناگفته می دانند
 
ننوشته می خوانند
 
من دوست دارم را
 
پیوسته در چشم تو می خوانم
 
نا گفته می دانم
 
من آنچه را احساس باید کرد
 
یا از نگاه دوست باید خواند
 
هرگز نمی پرسم
 
هرگز نمی پرسم که : آیا دوستم داری ؟
 
قلب من وچشم تو می گوید به من آری
 


نظرات شما عزیزان:

kk
ساعت0:22---24 اسفند 1391
mamnonam az vebloge zibaton

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:,ساعت 22:11 توسط mehdi dehghan| |


Power By: LoxBlog.Com